05 Αυγούστου 2014

Pump up the jam


Ζεστή και μοσχομυριστή μόλις την έβγαλα από το μάτι της κουζίνας!Μαρμελάδα ροδάκινο!Τα ροδάκινα τα κόβω κομματάκια και όχι πουρέ στο πολυμίξερ.Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι:η ποσότητα των φρούτων και μιση σε βάρος από τα φρούτα ζάχαρη και βράσιμο για μισή ώρα.(Μυστικά του Άκη Πετρετζίκη.)Όμως τα τελευταία χρόνια έχω μειώσει τη ζάχαρη και είναι εξίσου νόστιμη αλλά πιο υγιεινή. Στα πλαίσια αυτής της "υγιεινής", αντί για ζάχαρη χρησιμοποίησα φρουκτόζη. Αλλά έβαλα σχεδόν το ένα τρίτο επειδή η αντιστοιχία της με τη ζάχαρη δεν είναι ίδια.Εμένα πάντως μ' άρεσε (υπόψιν ότι δεν την τρώω πολύ γλυκιά!) Πειραματιστείτε και πείτε μου!

3 σχόλια:

  1. Τι σύμπτωση! Μου έφερε η μαμά μου μαρμελάδα ροδάκινο.
    Καλοφάγωτη!

    Υ.Γ. Σ'ευχαριστώ για τα σχόλια στο μπλογκ μου! Δε χρειάζεται να γράφεις στα αγγλικά, ό,τι προτιμάς εσυ.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία μαρμελάδα!!! 'Εφτιαξα κι εγώ με φρουκτόζη φέτος!! Καλοφάγωτη να είναι!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να έγινε πολύ ωραία η μαρμελάδα σου! Και με φρουκτόζη γίνεται υπέροχη! Καλοφάγωτη! :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή