06 Σεπτεμβρίου 2014

Κηροπήγια

Τι κι αν μπήκε το φθινόπωρο, αν έχεις όρεξη δεν σε σταματάει τίποτα!!!Δύο μικρά πλαστικά μπολάκια που φιλοξενούσαν cheesecake αποτέλεσαν την έμπνευσή μου.Αν τα γυρίσει κανείς ανάποδα γίνονται καταπληκτικά καπελάκια για λαμπατέρ αλλά δεν ήταν αυτό που έψαχνα.Από 'δω κι από 'κει βρήκα κάτι κίτρινα κεριά και ήρθε κι έδεσε!Η χαρτοπετσέτα ταίριαξε ακριβώς στα χρώματα και σας παρουσιάζω το αποτέλεσμα!






Όπως μπορείτε να διακρίνετε κόλλησα μόνο το μοτίφ της χαρτοπετσέτας για να μπορέσει μελλοντικά να φιλοξενηθεί και ρεσώ και να φωτίζονται τα σχέδια.

9 σχόλια:

  1. Μπράβο Λάουρα, μου αρέσει πολύ η ανακύκλωση και η ιδέα σου ήταν πολύ καλή!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά,έχης γίνη εξπέρ στό ντεκουπάζ,Laura!
    Πολύ όμορφα έγιναν!!!Μπράβο σου!!
    Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα έγιναν! Να προσέξεις πολύ εάν βάλεις ρεσώ όμως, μην λειώσει το πλαστικό και πιάσει φωτιά! Τέτοια ίδια μπωλάκια εγώ τα έχω κάνει γλαστράκια, με ντεκουπάζ, για τα ψεύτικα κακτάκια μου!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έγιναν πανέμορφα.
    Μπράβο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος7/9/14, 10:24 μ.μ.

    Μου αρέσει πολύ το ζωηρό μοτίβο που επέλεξες!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ χαριτωμένα!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα!
    Αυτό θα πει...δημιουργική φαντασία! :))
    Την καλημέρα μου!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έξυπνη ιδέα, όμορφη εκτέλεση! Μπράβο!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία!!!Μ'αρέσει το σχεδιο της χαρτοπετσέτας..τα cheesecake από το κέρασμα να υποθέσω?!χιχι..φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή