31 Δεκεμβρίου 2014

Αποχαιρετώντας το 2014

Τελευταία ανάρτηση του χρόνου!Δεν ξέρω πως νιώθετε εσείς εμένα πάντως μου φαίνεται μεγάλο το 2015!Να σας κεράσω λίγο κρασάκι (αν και είναι λίγο νωρίς) να ευχήθουμε όλοι μαζί για το νέο έτος!


Ελπίζω να σας βρίσκω με συγγενείς φίλους σ'ένα όμορφο μέρος, κοντά ή μακριά απ' το σπίτι σας, να νιώθετε ζεστασιά και αγάπη!


Εγώ, μέσα σε όλο το κλίμα πανικού που επικρατεί στην κουζίνα (κρέατα, βασιλόπιτες, ένας χαμός), πήγα στο ταχυδρομείο να παραλάβω ένα δέμα. Εκεί, μεγαλύτερος χαμός!Κάτι τα τέλη κυκλοφορίας κάτι η τελευταία μέρα του χρόνου, βάλε λίγο και τη διακοπή ρεύματος, πέρασα αρκετή ώρα στην αναμονή!Η παρηγοριά μου ήταν η νιφάδα που έπεφτε!Δεν σας έβγαλα φωτογραφίες διότι δεν έστρωσε τίποτα, ο ήλιος βγήκε και το χιόνι έλιωσε στα λιγοστά αυτοκίνητα που είχε πιάσει!Δεν είμαι αχάριστη όμως γιατί είχα αρκετά χρόνια να δω!!Και για να μην σας τα πολυλογώ (πόσο ακόμα?!!), γυρνώντας στο σπίτι βρίσκω κι ένα φάκελο!!



Ο φάκελος είχε ένα πανέμορφο γούρι και μια κάρτα γεμάτη ευχές και αγάπη!Αναμνηστικό από το εορταστικό πανηγύρι που συνεχίζεται!!Ευχαριστώ πολύ Στέλλα!!


Και η ώρα του μεγάλου πακέτου από τον Secret Santa!!!

 Ένα κουτί τόσο όμορφο και ζηλευτό με τις τεχνικές της Μαριλένας (που δεν τις κατ' ονομάζω γιατί  ξέρω μόνο να τις θαυμάζω)!!!

Και προχωρώντας στα ενδότερα


Ένα βιβλίο για να με συντροφεύει τώρα τις γιορτές, αρωματικά κεράκια και μια γλυκιά καρτούλα!!Κι όλα αυτά μας αποδεικνύουν ότι ο Βασιλάκος μου είχε πολύ μεράκι και μου έκανε τόσα δώρα!Και θέλω να πω επίσης ότι δεν άργησε καθόλου γιατί ήρθε ακριβώς τη μέρα που μοιράζονται τα δώρα!!Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου Μαριλένα!!!
Εύχομαι σε όλους ο καινούριος χρόνος να φέρει όλα όσα σας στέρησε ο παλιός!!!Καλή δημιουργική χρονιά, με υγεία και αγάπη και περισσότερες καραμέλες!!


Υ.Γ. : Αν η τυχερή δεν δώσει τα στοιχεία της μέχρι την Κυριακή 4/1/2015 η κλήρωση θα επαναληφθεί.

11 σχόλια:

  1. Ανώνυμος31/12/14, 3:59 μ.μ.

    Τι καλά που το έλαβες Λάουρά μου!!! Μακάρι να το χες λάβει νωρίτερα, λυπάμαι με τις καθυστερήσεις, αλλά εύχομαι να σου αρέσει και να το ευχαριστηθείς!! Κρατιόμουν να μην σου πω στα mail ότι εγώ ήμουν το αγιοβασιλάκι σου!! :))) Δεν είναι κάποια ιδιαίτερη τεχνική, απλά το κανα με πάστα να μοιάζει σαν τουβλάκια τοίχου!!
    Εύχομαι να πέρασες ωραία τα Χριστούγεννα και να ξεκουράστηκες!! Να τα χαρείς όλα σου τα δωράκια κοπέλα μου και σε ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες στην ανταλλαγή μας!!
    Καλή Πρωτοχρονιά να χεις!! Το 2015 να ναι φορτωμένο δώρα αγάπης, όμορφες στιγμές με αγαπημένους και φυσικά γεμάτο δημιουργίες!!
    Καλή χρονιά με υγεία και χαμόγελα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, Λάουρά μου!!!! Να χαρείς το πανέμορφο δώρο της Μαριλένας μας και το γούρι της Στέλλας! Εύχομαι ο νέος χρόνος να φέρει όλα τα καλά στη οικογένειά σου!!! Και πάνω απ'όλα υγεία και χαρά!
    Καλή Πρωτοχρονιά και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Λαουράκι μου!!
    Πολύ όμορφα τά δωράκια τής Μαριλένας μας!!
    Νά τά χαρείς!!Σού εύχομαι νά έχεις μία όμορφη, λαμπερή και γεμάτη ευτυχία χρονια!!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λάουρα καλή χρονιά να έχεις με υγεία, χαρά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με κάθε καλό στο σπιτικό σου !!!!
    Να χαρείς τα πανέμορφα δώρα σου !!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι τέλεια δώρα είναι αυτά χαρά μου; Να τα χαρείς και καλή σου χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια τα δώρα σου Λώρα μου ! Και τώρα η έκπληξη μου!!!! Εγώ είμαι καλέ η τυχερή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς!!!!! Που να στείλω τα στοιχεία μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Laura!!! Με γεια και τα δωράκια σου!!! Τις ευχές μου για ένα 2015 γεμάτο μόνο ευχάριστες εκπλήξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά Λάουρα , με υγεία πρώτα απ' όλα κι έπειτα με δώρα πολλά :)))
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή