18 Ιανουαρίου 2015

Απώλειες

Σήμερα στην περιήγησή μου στα σπιτάκια σας, έμαθα για έναν σπουδαίο άνθρωπο που θα λείψει σε πολλούς. Αν και δεν ήξερα γι' αυτήν, μου μεταδόσατε μέσα από τα σχόλια και αναρτήσεις σας, τη θλίψη και την απώλεια. Δεν είναι καθόλου εύκολο να το συνειδητοποιήσεις.Εγώ όταν έχασα ένα συγγενικο μου πρόσωπο, τα πρώτα χρόνια, πίστευα ότι είχε πάει κάποιο μακρινό ταξίδι και σύντομα θα γυρνούσε.Ο χρόνος λοιπόν.Γιατρεύει αρκετά.Όχι όλα φυσικά διότι κάθε γεγονός αφήνει το στίγμα του πάνω μας.Είμαστε σαν ένα κομμάτι γυαλί και τα γεγονότα είναι χτυπήματα.Αν γίνει κάποιο ράγισμα ή ακόμα και σπάσιμο, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο.Φυσικά εμείς σαν πιο δυνατοί είμαστε εδώ και προσπαθούμε να χαμογελάμε όσο πιο πολύ μπορούμε, να δίνουμε κουράγιο σ' αυτούς που αγαπάμε (και στους εαυτούς μας) και να ζούμε την κάθε στιγμή.Καλό ξημέρωμα!


7 σχόλια:

  1. Πω πω, πίκρα... Το διάβασα κι εγώ κι έπαθα ένα σοκ κι ας μην την ήξερα τη γυναίκα, νέος άνθρωπος ήταν κι αυτό μόνο μετράει.. :( Σε φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε εγώ πρόλαβα να τη γνωρίσω, λυπήθηκα πολύ , αλλά χάρηκα για την αγάπη και την εκτίμηση που είχε. Για το αποτύπωμα που άφησε!
    Καλό της ταξίδι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Λάουρα,τό διάβασα καί πολύ λυπήθηκα.
    Κρίμα,τόσο νέα,καλό Παράδεισο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λυπηρό και συνάμα τόσο απογητευτικό για αυτους που μένουν πίσω και έχουν τον πόνο της απώλειας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Laura!
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και δεν ξέρω σε ποια αναφέρεσαι Λώρα μου ο χαμός ο ξαφνικός κάποιου αφήνει κενό, μεγάλο κενό. Το έχω ζήσει και ξέρω πως δεν το πιστεύεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και καλώς σε βρίσκω Λάουρα!! Πράγματι η απώλεια της Μπέττυ είναι μεγάλη και επειδή την έχω γνωρίσει εδώ και δύο χρόνια πριν , ήταν από τους πιο όμορφους μπλοκερ που έχω γνωρίσει !!!
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή